dinsdag 29 december 2009

Forever 21! First part.

Hi Guys!
About 3 weeks ago, me and two friends of mine ordered stuff on www.forever21.com .
I always wanted to but never did because of the huge shipping rates.
$35 just for shipping? No thanks. But as we decided to split the costs, it was fine.
Despite of some struggles ("heeeey, I want that shirt! I saw it first!", "nooo, can we buy only 20 items?!") we enjoyed it to our heart's content!
Our package would be delivered within 16 days, but our order has been almost a month yet... We think it might be delayed because of the bad weather, snowfall and Christmas holidays. I hope it will arrive soon!!!
Anyway, this is what I ordered:
I'm sooo excited about it ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoi!
Zo'n 3 weken gelden hebben ik en twee vriendinnen een hoop spullen besteld bij www.forever21.com.
We wilden dat al een tijdje, maar de verzendingskosten zijn zo'n afzet! 
$35 voor de verzendkosten alleen? Nee bedankt. Een shirt kost daar amper $10.
Maar uiteindelijk hebben we besloten om met zen drieën te bestellen zodat we de verzendkosten konden delen.
En ja, op een paar kleine ergernissen na ("Hééé, IK wil dat shirt! Ik zag het het eerst!", "Hééé, kun je maar maximaal 20 items bestellen?!")  hebben we ons hartje meer dan ooit kunnen ophalen! :)
Ons pakketje zou normaal gezien binnen 16 dagen gearriveerd moetten zijn, maar het is nu al bijna een maand geleden dat we besteld hebben. Hmmm...
We denken dat het door de sneeuwval en Kerstdrukte komt, maar ik hoop dat het toch snel aankomt!
Dit heb ik besteld: 
Ben zo benieuwd!



And how cute are these shirts?!



 


x
F.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten